دانلود لوكس
همه چیز
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
LOEVTV
دانلودلوکس
دانلود فیلم وسریال
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موزيك لوكس و آدرس biatolox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 19266
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 Free Persian Weblog Service - alvandblog :: Free Persian Weblog Service ::
 چت ملودی
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
ما را محبوب نمایید

mahbobit amar< amar alexa< aleksa
نويسندگان
وحيدياوري

آرشيو وبلاگ
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 1 آذر 1392برچسب:فرمول مساحت و محيطوحجم اشکال هندسی, :: 15:21 :: نويسنده : وحيدياوري

فرمول مساحت و محيط وحجم اشکال هندسی



ادامه مطلب ...
 

مشاهده زنده حرم کربلا

مداحی , نوحه , دانلود نوحه , دانلود مداحی



ادامه مطلب ...
 

امام حسین (ع) و واقعه عاشورا و افکار گرانقدر ایشان



ادامه مطلب ...
 

امام‌ حسین‌ علیه السلام كیست‌؟!

    • پیشگفتار

    • ویژگی‌های‌ حضرت‌ امام‌ حسین‌

    • امام‌  حسین‌ و حكومت‌ دینی‌

    • امام‌ حسین‌ و اصلاحات‌

    • امام‌ حسین‌ و آزادی‌

    • امام‌ حسین‌ و غیرت‌ دینی‌

    • امام‌ حسین‌ و حقوق‌ بشر

    • روش‌ نشر تفكر عاشورایی‌ در جوامع‌ امروز

    • نقش‌ حسینیّه‌ها در انسجام‌ معنوی‌ و اجتماعی‌ شیعه‌ 



ادامه مطلب ...
 

 

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد



ادامه مطلب ...
 
جمعه 10 آبان 1398برچسب:واد مقدم, شور, جدید, هفتگی, 91, :: 13:20 :: نويسنده : وحيدياوري

سه سبک شور بسیار زیبا و جدید از کربلایی جواد مقدم که از صفر به بعد خونده شده...

امیدوارم لذت ببرید...



ادامه مطلب ...
 

مداحی , نوحه , دانلود نوحه , دانلود مداحی


دانلود نوحه برادرم ابالفضل(ع) با صدای عبدالرضا هلالی



ادامه مطلب ...
 

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.



ادامه مطلب ...
 

برای فعال سازی کد را به ۸۴۸۴ ارسال کنید.



ادامه مطلب ...
 

mohram کتاب الکترونیکی پیامک های مخصوص ماه محرم با فرمت جاوا



تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و به  مناسبت ایام سوگواری سرور شهیدان ،  کتاب الکترونیکی جاوا ( mobile ebook ) که مجموعه ای از پیامک های جدید مخصوص این ایام می باشد را برای شما کاربران محترم تهیه نموده است . این کتاب با فرمت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل نصب می باشد . که  امیدواریم  مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .



ادامه مطلب ...
 

کدهای آهنگ پیشواز از حاج حسین سیب سرخی سری اول برای مشترکین ایرانسل



ادامه مطلب ...
 

ya hossein دانلود 5 كتاب الكترونيكي مذهبي به مناسبت ماه محرم

مجموعه اي از 5 كتاب مذهبي با موضوعات ( زندگي امام حسين ، زندگي حضرت ابولفضل ،‌
حماسه حسيني ، توصل به قمر بني هاشم ، زيارت امام حسين) 


 



ادامه مطلب ...
 

بازی Mortal Kombat: Armageddon

بازی مبارزه مرگبار یا عبارتی همان بازی Mortal Kombat 5 deadly alliance Full نام یک بازی در سبک مبارزه ای می باشد که بی شک هر کسی که دنبال سری بازی های مبارزه ای باشد نام آن را نشیده است حتی اگر دنبال سری بازی های مبارزه ای هم نباشید این بازی به قدری جذاب می باشد که به سمت آن کشیده یشوید.این بازی که برای کامپیوتر از سایت یک موبایل منتشر شده است قابلیت دونفره را نیز دارد.بازی در حالت تکنفره به چند سبک از جمله مبارزه ای و ماجرایی و.. را دارد و در حالت دونفره تنها حالت مبارزه ای را دارد.از شخصیت های محبوب این بازی می شود به اسکورپین,باراکا,ملینا,ساب زیرو,جکس,جانی کیج,سونیا,کابال,شیوا,سیندل ,سایروکس,کینیو,استرایکر و نوب و سایبات اشاره کرد.نسخه های ارائه شده بازی مبارزه مرگبار تا به حال :مورتال کامبت ۱و مورتال کامبت ۲و مورتال کامبت ۳و سه‌گانه مورتال کامبت و مورتال کامبت ۴ و مورتال کامبت طلایی و مورتال کامبت: اتحاد مرگبار و مورتال کامبت: نیرنگ و مورتال کامبت: راهبان شائولین و مورتال کامبت: آخرالزمان و مورتال کامبت ٢٠١١ اشاره کرد.
در این نسخه که ما برای شما قرار داده ایم که نام آن Mortal Kombat 5 می باشد 64 شخصیت معروف بازی مارتال کمبت در آن هستند این بازی با حجمی کم گرافیکی مناسب با قابلیت های چند سبک مبارزه وحشیانه آماده برای دانلود می باشد.البته این بازی ممکن است از نظر گرافیکی از نسخه های جدیدتری پایین تر باشد ولی دارا بودن تمام شخصیت ها و زیبایی آن از نسخه های جدید بسیار بالاتر و هیجان انگیز تر است.ضمن اینکه باید بدانید نسخه Mortal Kombat: Armageddon کاملترین ترین شخصیت ها را در بین تمام نسخه ها دارا می باشد.



ادامه مطلب ...
 

نرم افزار قرآنی

برنامه المبین یکی از کاملترین برنامه های قرآنی تا امروز است که به صورت رایگان در اختیار دوستان و دوستداران کتاب آسمانی قرار گرفته است.
در این برنامه کل متن قرآن مجید به همراه ترجمه آن را در دسترس خواهید داشت . استفاده از این برنامه بسیار راحت است و کاربران مبتدی هم میتوانند برای تمام سوالات خود جوابی دریافت کنند .
از مهمترین ویژگی های این برنامه می توان به :
- قابلیت جستجو در متن عربی قران و ترجمه فارسی
- قابلیت جستجوی موضوعی در تمام آیه های قران
- امکان بروز رسانی مطالب نرم افزار
- قابلیت تغییر در رنگ , فونت و پس زمینه برنامه
- قابلیت انتخاب تفسیر و تر جمه مورد نظر در هر زمینه موجود
- قابلیت دسترسی به فهرست موضوعی قرآن
اشاره داشت .



ادامه مطلب ...
 

بازی کامپیوتری ماشین سواری

Over Speed بازی ماشین سواری  پرهیجانی که در خیابان های شهر لوس آنجلس در حال وقوع است جایی که تمامی رانندگان بی قانون در آنجا جمع می شوند! در این بازی سریعترین ماشین ها جدید و روز با هم به مسابقه می پردازند تا پادشاه جدید خیابان های لوس آنجلیس را مشخص کنند! شما به عنوان راننده یکی از 10 اتومبیل مطرح این بازی هستید که در حین مسابقه یا بعد آن قادر به تعمیر و یا آپگرید خودرو خود هستید.هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت بزرگ یک موبایل دریافت کنید.

توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.



ادامه مطلب ...
 

 

 اس ام اس خنده دار ویژه خرداد ماه 91

مجموعه ای از جدیدترین اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد سال 91 که می توانید بهترین های آنها را انتخاب کنید و برای دوستان خود ارسال نمایید.

 



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:بیشترین کلماتی که درگوگل سرچ میشوند, :: 14:36 :: نويسنده : وحيدياوري

Google

 

 

بيشترين كلمات جستجو شده در گوگل توسط ايرانيان



ادامه مطلب ...
 

دانلود ویدیو مقایسه رونالدو و مسی - The Ultimate War Messi And Ronaldo

دانلود ویدیو مقایسه رونالدو و مسی - The Ultimate War Messi And Ronaldo

|بخش سوم ویدیو مقایسه رونالدو و مسی قرار گرفت|

مسی و رونالدو دو بازیکنی که در دو تیم رقیب بازی میکنند و شاید تنها دلیل بعضی از حرکات این دو بازیکن ال کلاسیکو را نگاه کنند. در این پست برای شما کلیپی زیبا و با کیفیت آماده کرده ایم که در آن به مقایسه این دو بازیکن پرداخته است از جمله مقایسه دریبلها ، گل های دیدینی ، پاس ها و ... این ویدیو در 3 بخش میباشد که در ادامه مطلب قاد به دانلود آنها خواهید بود .



ادامه مطلب ...
 

دانلود گوگل کروم Google Chrome 30 Final


دانلود گوگل کروم 30
Google Chrome 30.0.1599.101.Stable

تغییرات : ورژن 30 اضافه شد.
Google Chrome یکی از سریع ترین و بهترین مرورگر های دنیاست. این مرورگر با ویژگی های خاص خود مورد توجه افراد زیادی از سرتاسر جهان قرار گرفته است. این مرورگر رایگان که توسط گوگل پشتیبانی و طراحی می شود ، کاملا اپن سورس می باشد و ویژگی های خاص و شاخص سایر مرورگر های اینترنتی را هم در برگرفته است. این مرورگر روی انواع ویندوز از جمله xp و 7 و 8 قابل نصب و اجرا می باشد



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 29 مهر 1392برچسب: بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود Star Wars: The Force Unleashed 2 با لینک رپید شیر, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی جنگ ستارگان 2, دانلود با لینک مستقیم Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود با لینک مستقیم جنگ ستارگان 2, دانلود بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود بازی جنگ ستارگان 2, دانلود برای کامپیوتر بازی جنگ ستارگان 2, دانلود رایگان Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود رایگان جنگ ستارگان 2, دانلود مدیافایر بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود مدیافایر بازی جنگ ستارگان 2, دانلود مستقیم بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود مستقیم بازی جنگ ستارگان 2, دانلود مستقیم کامپیوتر بازی جنگ ستارگان 2, دانلود نسخه فشرده بازی Star Wars: The Force Unleashed 2 با لینک مستقیم, دانلود نسخه نهایی بازی جنگ ستارگان 2, دانلود نسخه کامل بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود نسخه کامل بازی جنگ ستارگان 2, دانلود کرک نهایی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود کرک نهایی جنگ ستارگان 2, نسخه نهایی بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, نسخه نهایی بازی جنگ ستارگان 2, نسخه کامل و سالم بازی جنگ ستارگان 2, :: 17:29 :: نويسنده : وحيدياوري

در شماره ی اول بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed ، Darth Vader قهرمان بازی را کلون کرد تا یک سری آزمایشات روی وی انجام دهد اما موفق نشد. بازی از آن جا شروع می شود که شما در نقش Starkiller، شاگرد اسرارآمیز Darth Vader ظاهر می‌شوید. این در حالیست که وی قبلا فداکاری به خرج داده تا Rebel Alliance را نجات دهد. او نیز شخصیتی بوده است که در شماره ی دوم بازی به عنوان نتیجه شبیه سازی ظاهر می‌شود. هدف از بیان قسمتهای مختلف بازی اسپویل کردن آن نیست بلکه جهت آشنایی کلی می‌باشد. starkiller از kamino خارج می شود و با نیروهای Darth Vader به مبارزه خواهید پرداخت. سرپرست اجرایی این بازی ، در مورد نسخه شماره ۲ این بازی گفته : "شاید در شماره ی اول شما شاهد تکراری بودن سیر یکنواخت بازی بودید ولی مطمئنا ما این سیر تکراری بودن روند را از بازی حذف می کنیم و به بازی تنوع می بخشیم تا بازیکن خسته نشود و بازی را تاآخر انجام دهد".از این رو به نظر می رسد تا یک سری معماها در بازی گنجانده شود تا هم به بازی تنوع ببخشد و هم بازیکن بتواند توقف کند و جدا از مبارزات نفس گیر کمی نیز فکر کند.

 

starw2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2


ادامه مطلب ...
 

News47 شهر شما چقدر جمعیت دارد؟ + جدول

کشور ایران در حال حاضر معادل ۷۷ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۶۶۹ نفر جمعیت دارد. از این تعداد رتبه ۱۷ام را در دنیا داریم.



ادامه مطلب ...
 

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز سون نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ۰۰۹۸ این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است .شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت download0098 دریافت نمائید.

 

Microsoft-Windows-7-Ultimat

 

 



ادامه مطلب ...
 
جمعه 13 مهر 1392برچسب:: Stephen Hawkings, Stephen Hawkings Universe Aliens, Universe Aliens, استفان هاوکینگ, خطرات موجودات فضایی, دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان مستند Stephen Hawkings Universe Aliens, دانلود رایگان مستند Universe Aliens, دانلود رایگان مستند خطرات موجودات فضایی, دانلود رایگان مستند موجودات فرا زمینی, دانلود رایگان مستند هشدار استفان هاوکینگ مبنی بر خطرات موجودات فضایی, دانلود رایگان مستند هشدار های استفان هاوکینگ, دانلود فیلم, دانلود مستند Stephen Hawkings Universe Aliens, دانلود مستند Universe Aliens, دانلود مستند خطرات موجودات فضایی, دانلود مستند موجودات فرا زمینی, دانلود مستند هشدار استفان هاوکینگ, دانلود مستند هشدار استفان هاوکینگ مبنی بر خطرات موجودات فضایی, دانلود مستند هشدار های استفان هاوکینگ, فیلم, مستند Stephen Hawkings Universe Aliens, مستند Universe Aliens, مستند خطرات موجودات فضایی, مستند موجودات فرا زمینی, مستند هشدار استفان هاوکینگ, مستند هشدار استفان هاوکینگ مبنی بر خطرات موجودات فضایی, مستند هشدار های استفان هاوکینگ, موجودات فرا زمینی, هشدار استفان هاوکینگ, هشدار استفان هاوکینگ مبنی بر خطرات موجودات فضایی, هشدار های استفان هاوکینگ , :: 1:43 :: نويسنده : وحيدياوري

دانلود مستند هشدار استفان هاوکینگ مبنی بر خطرات موجودات فضایی _ Stephen Hawkings Universe Aliens

دانلود مستند هشدار استفان هاوکینگ مبنی بر خطرات موجودات فضایی   Stephen Hawkings Universe Aliens

 



ادامه مطلب ...
 


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامی بیگی به نام هماهنگ

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام هماهنگ



ادامه مطلب ...
 

Nero 12 Platinum دیگر تنها یک نرم افزار رایت لوح های فشرده نیست. در نسخه ۱۲ نرو امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا فراهم آمده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها ،ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ، بخش طراحی کاور و… به طور کامل توانایی های این نرم افزار را در ادامه مطلب شرح داده ایم.

Nero 12 platinum قدرتمندترین نرم افزار رایت و ابزار مالتی مدیا Nero 12 Platinum 12.0.02000



ادامه مطلب ...
 

بازی Championship Rally 2012 دارای آیتم های فراوان در بخش ها مخلتف مثل گاراژ و تعمیرگاه میباشد که شما قادر میسازد تا با ابزاری که در اختیارتان نیز قرار میگیرد یک ماشین بی همتا بسازی و پا به جاده گذارید و یکی پس از دیگری رقیبان خود را پشت سر بگذارید. این بازی جاوا از گرافیک بسیار بالا و خوب, هوش مصنوعی بسیار بالا و صدا گذاری فوق العاده محشر نیز بهره مبرد که سر سخت بودن رقبای شما با نسبت هوش بازی در دستان خودتان هست.



ادامه مطلب ...
 

جدیدترین ورژن آنتی ویروس معروف و قدرتمند NOD32 Antivirus v6.0.316.0


| نسخه جدید NOD32 Antivirus v6.0.316.0 جایگزین نسخه قبلی شد|
NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

 

ویژگی های نسخه Final نرم افزار ESET NOD32 :

- دارا بودن بخش کنترلی والدین

- افزایش قدرت اسکن فایل ها

- بهبود در قسمت آنتی اسپم

- دیواره آتشین هوشمند

- حالت مخصوص بازی

- توابع پیشرفته HIPS
- استفاده کم از پردازنده و افزایش قابل توجه سرعت بالا آمدن آنتی ویروس

- قابلیت جدید اسکن کامپیوتر توسط شرکت Eset به صورت همزمان

- قابلیت جدید شناسایی ویروس های رسانه های اجتماعی همچون Facebook, Twitter و …

- دارای سیستم Gamer Mode جهت رفتن به خواب آنتی ویروس هنگام اجرای بازی ها

و...

 



ادامه مطلب ...
 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد